|
www.msts.fora.pl MSTS - Polskie Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:32, 23 Gru 2013 Temat postu: Poszukuje cab |
|
|
Dzień dobry,
kolega JirikTK ( [link widoczny dla zalogowanych] ) szuka cab dla wagon silnikowy SN61. Jest gdziez k dispozycji ?
Dziekuje za informacje.
David
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:47, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:33, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo dziekuje za pomoc.
I jeszcze jedno pytanie. Jaki był najczęstszy skład pociągów s wagonem silnikowym SN61 (SN61 + jake wagony) ?
Dziekuje za odpowiedć.
David
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:49, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. SN61 były w ruchu przez ponad 40 lat, więc zależy jakie lata masz na myśli.
Tutaj galeria, możesz obejrzeć sobie ostatnie lata tych maszyn:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Generalnie najpopularniejsze składy:
SN61 - luzem
SN61+102A+102A
SN61+43A+43A
SN61+120A+120A
i oczywiście różne kombinacje tych wagonów, czyli np. SN61+43A+102A
Zwykle wagony doczepne były dwa lub tylko jeden.
Jeden wagon SN61 może ciągnąć do 3 wagonów doczepnych.
Ale tak, jak już wspomniałem. Wszystko zależy od tego którą epokę masz na myśli, czyli jakie lata Ciebie interesują.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 18:51, 23 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preki
Moderator
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP
|
Wysłany: Pon 19:32, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
43A i 102A niezbyt często jeździły z wagonami SN61, gdyż 101A były dedykowane do składów prowadzonych przez wagony motorowe (wyłącznie ogrzewanie parowe i przewody ukrotnienia, aby można było sterować wagonem na drugim końcu, tworząc swoisty "SZT"). Oprócz tego zdarzało się, że Ganze prowadziły boczniaki, bądź wagony typów Bi28, Bi29 i pochodnych. Niektóre składy ekspresowe były zestawiane z wagonów 101A i 108AJK (barowych zwężaków) w specjalnych barwach błękitno-kremowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
et22
Użytkownik
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 0:22, 24 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Kilka zdjęć tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawet takie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|