Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RailWorks
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Symulatory kolejowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 17:38, 05 Lut 2011    Temat postu:

Gdyby nie było MSTS, to mając RS/RW piał bym z zachwytu. Ale tak nie jest...
Niby RW ma potencjał, ale narazie jakoś żadnej trasy nie widziałem z pod znaku German Railroads, Bluesky Interactive, czy darmowej.

Piszcze co chcecie, ale jedynie w OpenRails nadzieja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:21, 06 Lut 2011    Temat postu:

Cytat:
Prezentuje coraz wyższy poziom - no i ta programowalność - nie do osiągnięcia w MSTS.


Co to znaczy "programowalność" można objaśnić na czym ona ma polegać.

Cytat:
Oczywiście nie namawiam nikogo do porzucenia naszego poczciwego symulatora (sam tego na pewno prędko nie zrobię), no ale skoro są coraz lepsze alternatywy warto się chyba temu przyjżeć.


Ja robię modele taboru do MSTS, żebym się zainteresował musi być opracowana metodologia co i jak. Bo tworzenie dodatków do MSTS rozgryzałem sam metodą prób i błędów, to jednak trwa a ja aktualnie nie mam tyle czasu co kiedyś. No i musi być jakaś polska trasa, albo chociaż czeska żeby była jakaś, bo ich kolej jest podobna i ich kolej też bardzo lubię i mam dużo materiału na czeski tabor bo jeździłem tam i fociłem bo mam niedaleko z Krakowa.

Bo sorry ale nie będę jeździł SU45 po Anglii albo Niemczech takiej opcji nie ma dla mnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Nie 17:25, 06 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 0:35, 12 Lut 2011    Temat postu:

Jest niemiecka trasa darmowa, żeby nie było, że nie ma nic:

http://www.youtube.com/watch?v=cUNBkMvfr0Q&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=dPZDqupUPZ4&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=ykH-0ul0yT4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=kAQU5rgy99g&feature=related

GR robi z tego co wiem w tej chwili dodatki wyłącznie do RW, w tym pracują nad trasą. Ponadto tras komercyjnych to kilka już jest - w większości niemieckie lub amerykańskie - do nabycia na platformie Steam - tam gdzie RW.

Programowalność? To znaczy, że dla danego pojazdu trakcyjnego możesz "zaprogramować" wiele zachowań/funkcji, które nie są przewidziane jako standardowo zaprogramowane w RW (możliwość dodawania skryptów działania modelu).

http://www.youtube.com/watch?v=fzBWNolUu48&feature=player_embedded
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Sob 1:06, 12 Lut 2011    Temat postu:

Cytat:
albo Niemczech takiej opcji nie ma dla mnie.

Heh, a nasze SP45 zaglądały ongiś nawet do Berlina Wink. Prawdę mówiąc, to niemiecka kolej też jest podobna do naszej, proszę tylko spojrzeć na sygnalizację.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Preki dnia Sob 1:08, 12 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 12:14, 12 Lut 2011    Temat postu:

Preki napisał:
Prawdę mówiąc, to niemiecka kolej też jest podobna do naszej, proszę tylko spojrzeć na sygnalizację.


Podobna do naszej jest tylko sygnalizacja kształtowa oraz systemu Hl, czyli była wschodnioniemiecka Smile Pozostałe systemy to już zupełnie inna bajka...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:47, 14 Lut 2011    Temat postu:

No no muszę przyznać, że ta niemiecka trasa ma semafory kształtowe podobne jak nasze. I otoczenie wygląda graficznie super. Jestem pozytywnie zaskoczony. No w sumie na upartego można by po niej śmigać jakimś fiatem.

Programowalność też brzmi dobrze, tylko poproszę o szczegóły, wie kolega jakim językiem programowania się pisze te sktypty ? Czy będę tam mógł używać wymyślonych przez siebie algorytmów, stosując elementy typowe dla języków programowania, jak deklarowanie zmiennych różnego typu a potem wykonywaniu na nich operacji za pomocą np. pętli FOR, WHILE, warunków IF itd. Bo wtedy to by było coś. Skoro kolega siedzi w RS to poproszę o konkretne dane.

Nie wiem tylko co z siecią trakcyjną, na trasach zelektryfikowanych może być problem, bo z tego co widziałem w RS słupy sobie, przewód sobie, nie zsynchronizowane to. RS-owa sieć nie dość, że nie styka się tam gdzie trzeba ze słupami (szczegónie na zakrętach to widać) to w Polsce używamy sieci z 2 drutami jezdnymi a nie jednym (jak sieć RS) a czasem nawet z dwoma nośnymi (CMK) i często z zawieszeniem Y. Więc jak zrobić taką trakcję jak zrobiłem do trasy CMK:

[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiście można podobnie jak do MSTS wyeksportować kilkaset obiektów 3D i je ręcznie układać, niestety to bardzo żmudne po 10 latach są ledwie 2 trasy (E30, CMK) z odcinkami z poprawnie ułożną siecią gdzie wszystko się styka tak jak powinno. Więc RS jeśli chodzi o sieć to nie jest krok do przodu. Powinno być jak w TRAINZ gdzie projektujemy słup z punktami zaczepienia i sieć się rozciąga automatycznie od słupa do słupa, niestety autorzy RS olali to i poszli na łatwiznę, myśląc pewnie a kogo tam obchodzi jakaś sieć. Tylko my nie mamy 7 lat tylko po 20-30 a niektórzy nawet 50 i my tu robimy symulację.

Niestety RS to tylko ładniejszy MSTS a nie produkt wnoszący nową jakość. Możliwe jednak że się zainteresuje. Na razie czekam na finalną wersję "Open Rails", jeżeli ona się sprawdzi to zostanę przy niej, jeżeli nie to wtedy prawdopodobnie przejdę na RS, o ile do tego czasu nie będzie czegoś jeszcze nowszego i o ile jeszcze wtedy będę robił dodatki do symulatorów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Pon 13:01, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 0:15, 15 Lut 2011    Temat postu:

Gordon Freeman napisał:
Programowalność też brzmi dobrze, tylko poproszę o szczegóły, wie kolega jakim językiem programowania się pisze te sktypty ?


W LUA - zresztą dokładnie tak samo programuje się sygnalizację w trasach.

Gordon Freeman napisał:
Czy będę tam mógł używać wymyślonych przez siebie algorytmów, stosując elementy typowe dla języków programowania, jak deklarowanie zmiennych różnego typu a potem wykonywaniu na nich operacji za pomocą np. pętli FOR, WHILE, warunków IF itd. Bo wtedy to by było coś.


Czyli mamy coś. Poniżej maleńki (bardzo maleńki) fragmencik kodu dla TEM2.

Kod:

function Setup ()
   ------------------------------------------------
   -- So called Global Variables. Default values
   ------------------------------------------------
        lvrSpeedometer = 0;
        radioCordAnim = 0;
        radioSound = math.random( 10, 1390 );

        prevSpeedTime = 0;
        prevSpeedometerKPH = 0;
        prevALSNState = 0;

        prevSimulationTime = 0;
   prevCommonCalcTime = 0;
   prevAnimsCalcTime = 0;
        prevThermalCalcTime = 0;

   RecalcPeriod = 0.04;

        AnimShutters1 = 0;
        AnimShutters2 = 0
        AnimShutters3 = 0;
   AnimShutters4 = 0;
   AnimCooler1 = 0;
   AnimCooler1Time = 0;
        ShuttersWaterCurrent = 0;
        ShuttersOilCurrent = 0;
        ShuttersIntercoolerCurrent = 0;
   ShuttersTopCurrent = 0;

        WaterTemp = 60; -- Starting temperature of diesel water in *C
        OilTemp = 60; -- Starting temperature of diesel oil in *C
        IntercoolerWaterTemp = 40; -- Starting temperature of Intercooler water in *C
        AmbientTemp = 20; -- Default ambient temperature in *C
   OilPress = 2; -- Default Oil Pressure (because diesel already started on begin of simulation)
   OilPressRaw = 2; -- Oil press for calcs
   FuelPress = 4; -- Default Fuel Pressure
       
        cAutomaticDevicesAirPressure = 0;
        cOilPress = 0;
        cFuelPress = 0;
        cWaterTemp = 0;
        cOilTemp = 0;
        cIntercoolerWaterTemp = 0;
        cVoltmeter = 0;
   cAmmeter = 0;
        cBatteryChargeA = 0;
   cAuxGenV = 0;

------------------------------------------------------------
-------------START OF IMITATION OF DIESEL PROCESS-----------
-- Thermal processing
   if ( IsExpert ) then -- Acts only in Expert mode
      if ( simulationTime > prevThermalCalcTime + 0.2 ) then -- Recalc 5 times per second
      -- Diesel Water and Diesel Oil have the same temperature
         targetTempCoolOff = RPMsqrt * 4; -- Normal WaterTemp for this RPM, without cooling
         targetTempCoolOn = RPMsqrt * 2.7; -- Normal WaterTemp for this RPM, with cooling
      -- Diesel Water cycle
         targetTempCoolNow = targetTempCoolOff - (targetTempCoolOff - targetTempCoolOn) * shuttersWaterState + AmbientTemp * 0.2;
         if ( targetTempCoolNow < AmbientTemp ) then -- Diesel WaterTemp can't be less than AmbientTemp
            targetTempCoolNow = AmbientTemp;
         end
         if ( WaterTemp <targetTempCoolNow> targetTempCoolNow ) then -- Temp dencreasing
            increment = shuttersWaterState * -0.007;
         else -- Stable Temp
            increment = 0;
         end
         WaterTemp = WaterTemp + increment;
         
      -- Diesel Oil cycle
         targetTempCoolNow = targetTempCoolOff - (targetTempCoolOff - targetTempCoolOn) * ShuttersOilState + AmbientTemp * 0.2;
         if ( targetTempCoolNow < AmbientTemp ) then -- Diesel OilTemp can't be less than AmbientTemp
            targetTempCoolNow = AmbientTemp;
         end
         if ( OilTemp <targetTempCoolNow> targetTempCoolNow ) then -- Temp dencreasing
            increment = ShuttersOilState * -0.004;
         else -- Stable Temp
            increment = 0;
         end
         OilTemp = OilTemp + increment;
         if ( OilTemp > 80 ) then
            Call( "*:SetControlValue", "warnOilTemp", 0, 1 );
         else
            Call( "*:SetControlValue", "warnOilTemp", 0, 0 );
         end

      -- IntercoolerWaterTemp
         targetTempCoolOff = RPMsqrt * 3; -- Normal IntercoolerWaterTemp for this RPM, without cooling
         targetTempCoolOn = RPMsqrt * 1.2; -- Normal IntercoolerWaterTemp for this RPM, with cooling
         targetTempCoolNow = targetTempCoolOff - (targetTempCoolOff - targetTempCoolOn) * ShuttersIntercoolerState + AmbientTemp * 0.5;

      -- Intercooler Water cycle
         if ( IntercoolerWaterTemp <targetTempCoolNow> targetTempCoolNow ) then -- Temp dencreasing
            increment = ShuttersIntercoolerState * -0.007;
         else -- Stable Temp
            increment = 0;
         end
         IntercoolerWaterTemp = IntercoolerWaterTemp + increment;
         
         prevThermalCalcTime = simulationTime;
      end -- if ( simulationTime > prevThermalCalcTime + 0.2 ) then
   end -- if ( IsExpert ) then


Jak widać sterować można każdym, najdrobniejszym nawet aspektem działania pojazdu. A każdy element może mieć wpływ na kolejny i kolejny... Czyli np. zasymulowanie zamarznięcia wody w układzie chłodzenia i wynikające stąd konsekwencje staje się możliwe.

Gordon Freeman napisał:
Skoro kolega siedzi w RS to poproszę o konkretne dane.


RS to nawet nie miałem na dysku. Przede wszystkim siedzę w MSTS, a RW zainteresowałem się od czasu pojawienia się Tamary. I dlatego też Wam daję znać, że chyba warto. Oczywiście też z niecierpliwością czekam na to, co pokaże OR.

Co do sieci trakcyjnej - nie badałem tematu. Poszperam jak będę miał trochę czasu - zobaczymy co wyjdzie.

Gordon Freeman napisał:
Niestety RS to tylko ładniejszy MSTS a nie produkt wnoszący nową jakość.


No nie wiem, parę ciekawych rzeczy posiada, których w MSTS nie ma (patrz wyżej). A że to ładniejszy MSTS - tak miało być. Toż to nawet ci sami twórcy są. Po upadku MSTS2 to właśnie RW miał zastąpić MSTS. Na razie kiepsko mu idzie. Pytanie czy dlatego, że miał kiepski start w postaci niedorobionego RS czy też na prawdę jest niewiele wart. Oceńcie sami.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:51, 15 Lut 2011    Temat postu:

Nie znam LUA, ale składnia języka z tego co widzę podobna jak w Pascalu, więc faktycznie bez problemowo można w tym zaprogramować co się chce. Zobaczymy jak skończę listę projektów do MSTS których mam na conajmniej pół roku, to może spróbuję przenieść do RS moją ulubioną lokomotywę czyli SU45, z nową kabiną w 3D i porobić ciekawe skrypty w tym LUA.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Wto 16:04, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 19:05, 15 Lut 2011    Temat postu:

Heh, to lubimy to samo Very Happy

Ale do RW to najprościej będzie zrobić SM48. Gdyby poprosić Rosjan o model (potem mogliby udostępnić go także na swojej stronie wraz ze zwrotem przerobionych plików 3ds), podmienić wózki (w zasadzie w RW wózki to oddzielny element, można już zrobić nowe), zaczepy (też oddzielny element) zmienić tekstury, trochę przerobić kabinę i mamy SM48 - bo wszystkie pliki sterujące już mamy. Plus byłby taki, że obecnie udostępniona TEM2 nie jest kompatybilna z europejskim taborem (autosprzęg) - w zasadzie jedynym do RW, polska SM48 byłaby. No i niewielkim kosztem byłaby lokomotywa PKP do RW na już. Można by to zrobić w ramach wprawki dla kogoś kto z modelowaniem 3d jest obeznany. A potem zabrać się za rodzime loki.

Ale jak piszesz - trzeba znaleźć czas no i chęci.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:52, 16 Mar 2011    Temat postu: !

Tylko z tego co widzę za RailWorks 2: Train Simulator, swoją drogą to oni mają prawa do tej nazwy ?? Trzeba dać za to 34 Euro, a to za dużo, za grę do której absolutnie nic nie ma (z kolei Polskiej i Czeskiej) i trzeba wszystko robić od zera, poczynając od semaforów i słupków kilometrowych na lokomotywach i trasach kończąc. Railworks 1 nie widze już na steamie. Jest co prawda Rail Simulator na allegro za około 40 zł a czy na nim można uzyskać te same efekty co na Railworks, jak programowalność itd. Bo zakładając że nie interesują nas trasy wbudowane i to co oni tam dodają czyli trasy Angielskie, Niemieckie, od razu wywalamy do kosza, i tworzymy świat kolei Polskiej i Czeskiej. To można by kupić tani Rail Simulator na Allegro, tylko czy on ma te funkcje co Railworks.

Nie podoba mi się też otoczka wokół tego symulatora. Zamiast, żeby się tworzyły darmowe sceny gdzie userzy tworzą dodatki, tak jak do MSTS czy TRAINZ, to jedyne dodatki jakie są to komercyjne od producenta (po 40 do nawet 80 zł za jedną lokomotywę Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked tak, tak zobaczcie sami, na ich stronie, jeżeli ja mam kilkaset polskich i kilkaset czeskich lokomotyw i wagonów do MSTS to po cenach RS-a to by mnie kosztowało kilka albo nawet kilkanaście tysięcy złotych !!!!). To sory ale wolałbym kupić sobie np. samochód w realu. I nic się nie zapowiada by nagle Czesi czy Rosjanie (jedna jaskółka SM48 wiosny nie robi) więc wątpliwe by oni zaczęli masowo tworzyć darmowe dodatki do RS jak to robią do MSTS czy Trainz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Śro 10:14, 16 Mar 2011, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 20:35, 21 Mar 2011    Temat postu:

Na Steam'ie w przedświątecznej promocji RW2 był po 5 euro. Lokomotywy też były co najmniej 50% przecenione. Trzeba poczekać na promocję. Oczywiście, ze dodatków bezpłatnych jest niewiele jak na razie, ale coś zaczyna się dziać.

To co jest komercyjne jest robione głównie pod Brytyjczyków - tam RW ma się doskonale. Pewnie lepiej niż Trainz. Więc i cena pod Brytyjczyków. German Railroads przestawił się na RW i z braku konkurencji soli ceny aż miło - to prawda. No, ale to na niemiecką kieszeń z kolei.

Rosjanie coś tam dłubią - jakąś trasę robią. GR też - na początek chyba jakąś fikcyjną w starych klimatach. Zobaczymy.

RS to nie to samo co RW. Jest to zupełnie inny program i nikt już pod niego nic nie robi, więc nie warto kupować.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 19:11, 30 Wrz 2011    Temat postu:

Jako że została wydana 3-cia część RW3 to robię odkop , myślę że ktoś się tym zainteresuje.Screeny i info na
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m61
Użytkownik


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobieszyn

PostWysłany: Nie 20:18, 27 Lis 2011    Temat postu: Train Simulator 2012 za 5 $

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 9:56, 06 Gru 2011    Temat postu:

Czy ktoś w Polsce przetarł już szlak i wprowadził swój dodatek do tego symulatora?
Czy jedyną możliwości tworzenia czegokolwiek do tego symulatora jest płatna wersja 3DCnvas/3DCrafter?

Może i ten symulator stanie się alternatywą dla naszego staruszka i pozostałych symulatorów, ale muszę zgodzić się z Gordonem, że dużym minusem jest polityka płatnych dodatków, która może skutecznie powstrzymać rozwój symulatora w sferze darmowych dodatków, jak to miało miejsce w MSTSie ze sceną niemiecką.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Wto 17:52, 06 Gru 2011    Temat postu:

Cytat:
która może skutecznie powstrzymać rozwój symulatora w sferze darmowych dodatków, jak to miało miejsce w MSTSie ze sceną niemiecką.

Z tą różnicą, że w MSTS robienie płatnych dodatków nie jest obowiązkowe, a że Niemiec ma kasę na kupowanie takich German Railroads czy pakietów taobru jak Grosse Fahrzeugepaket... To potrzeba robienia dobrych dodatków darmowych jest zbędna. Całe szczęście, że autorzy Rubelandbahn pokazali poziom nawet wyższy od dodatków komercyjnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m61
Użytkownik


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobieszyn

PostWysłany: Sob 12:40, 10 Gru 2011    Temat postu:

Praha - Vrsovice - Depo - Test Trat na czeskim forum

[link widoczny dla zalogowanych]

zdjęcia

[link widoczny dla zalogowanych]

filmy

http://www.youtube.com/user/TrainSimulator2012?gl=PL#p/u/5/5eUSRu7XZmM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:14, 15 Gru 2011    Temat postu:

No jak Czesi zaczynają coś robić, to wiedz że coś się dzieje Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m61
Użytkownik


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobieszyn

PostWysłany: Nie 17:53, 18 Gru 2011    Temat postu:

Rosjanie też zaczynają coś robić

Trasa "Leśny Kraj"

[link widoczny dla zalogowanych]

Forum

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:54, 19 Gru 2011    Temat postu:

No to drogi m61 bierz istvanka pod pachę i tego jeszcze rafaela co agitował na Magiku kiedyś. I do roboty, stwórzcie początki polskiego RW, przetrzyjcie szlaki, pokonajcie typowe problemy i opiszcie w postaci poradników w jakimś dziale FAQ by kolejni twórcy mieli prościej. No bo pisać w kółko jaka gra super i pokazywać screeny to każdy głupi potrafi gorzej samemu coś wykonać. Ja zacząłem pisywać o MSTS jak zacząłem robić do niego dodatki.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Pon 15:00, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 10:20, 20 Gru 2011    Temat postu:

Dobrze prawisz Gordon, koledzy powinni zrobić rozpoznanie terenu przed wkroczeniem ciężkiej artylerii Very Happy

Oglądając filmiki o symulatorze mogę stwierdzić, że potencja to on ma, a szczególnie do symulacji jazdy kabinowej w deszczu. Nie wiem jak z fizyką jazdy, bo na filmach autorzy używali jednego suwaka do przyśpieszania i hamowania na panelu sterowania gry...
Projekty loków i kabin prezentowanych na rosyjskim forum robią wrażenie do tego stopnia, że gdyby powstały nasze EU07 i ET22 na takim poziomie wykonania, to jestem wstanie przystać nawet na opcje płatnych dodatków lansowaną przez tego producenta Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 18:35, 22 Sty 2012    Temat postu:

Grę dostałem pod choinkę, wraz z dodatkiem Edinburgh - Glasgow.
Puki co raz odpaliłem i co mogę powiedzieć ?
Graficznie jest pięknie. Odpalając w 1920x1200 + wsio na full można dostać oczopląsu Very Happy
Fizyka ?
Mi się podoba, zwłaszcza jeżdżąc w kabinie, a prowadziłem Class 170.

Tu fimik z dodatku :
http://www.youtube.com/watch?v=eMn_nlpfMDw

Ortografia kuleje , popraw tekst
Danio


edit.

Poprawiłem.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 22:01, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 22:39, 23 Sty 2012    Temat postu:

Moim zdaniem nie podobają mi się gry te RailWorks... Są to gry zagraniczne a więc mi się nie przypomina dzieciństwo jak to się jeździło...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:44, 23 Sty 2012    Temat postu:

MSTS na początku też był tylko zagraniczny, jednak ludzie siedli przed monitorami i zrobili Polskie dodatki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 1:59, 18 Lut 2012    Temat postu:

RW3 wygląda naprawdę interesująco. Cena wysoka, ale w czasach świetności MSTS też cena jego była ogromna.
Obecnie jest to symulator z ogromnymi możliwościami - dzięki skryptom a nie jedynie plikom konfiguracyjnym jak w msts, można zrobić realizm jazdy jak w naszej Maszynie.
Warto się zainteresować.

Po sprawdzeniu tego - edytor tras niestety tragiczny.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 3:50, 18 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:43, 18 Lut 2012    Temat postu:

A do MSTS to edytor to jest super... Byle odwrócenie obiektu w jednej osi nie naruszając innej, co powinno być załatwione jednym sunięciem myszy, wymaga precyzji zegarmistrza, bo nie da się zablokować konkretnej osi obrotu. Natomiast aby robić realistyczną trakcję trzeba mieć tysiące obiektów 3D bo nie ma symulacji drutu, poprostu z....y ten edytor do MSTS.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Symulatory kolejowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin