Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe barwy PKP Cargo, PKP InterCity i PR.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 22:29, 30 Lis 2010    Temat postu:

ET22-fan napisał:
najlepsze malowanie EPok to "jagódka". Reszta niech się schowa.


Dokładnie tak jest Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:25, 30 Lis 2010    Temat postu:

A mi najbardziej odpowiadaja fabryczne malowania. Przynajmniej tam schematy wymyślali ludzie mający pojęcie o tym co robią.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DeMoN dnia Śro 11:43, 01 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 9:37, 01 Gru 2010    Temat postu:

DeMoN napisał:
A mi najbardziej odpowiadaja fabryczne malowania. Przynajmniej tam wscheamty wymyślali ludzie mający pojęcie o tym co robią.


Ciekawa myśl... Na jakiej podstawie tak uważasz?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 9:47, 01 Gru 2010    Temat postu:

Myślę, że mimo wszystko cena malowania powinna grać pierwsze skrzypce. Fikuśne malowanie IC na pewno kosztowało znacznie więcej od prostego klasycznego czy denaturato-jagódki.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:45, 01 Gru 2010    Temat postu:

Mannerheim napisał:
DeMoN napisał:
A mi najbardziej odpowiadaja fabryczne malowania. Przynajmniej tam wscheamty wymyślali ludzie mający pojęcie o tym co robią.


Ciekawa myśl... Na jakiej podstawie tak uważasz?


Wystarczy porównać fikuśne malowania, które w obecnych czasach często są "ni przypiął, ni przyłatał", patrz malowania CARGO (wszystkie), PR (budyń, czerwono srebrne), IC (denaturat).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Śro 18:38, 01 Gru 2010    Temat postu:

Taa, "czerwono-srebrne" malowania PR-ów to marna kopia barw "altrot" DB, żeby tabor wyglądał tak bardziej "niemiecko". Ogólnie dziś mamy cyrk na torach, choć według niektórych mieliśmy już na początku lat .90 (nowe barwy wagonów pasażerskich).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 19:16, 01 Gru 2010    Temat postu:

Ja tam akurat osobiście lubię malowania Cargo (rzecz gustu). I w Cargo podoba mi się jedna rzecz, zastosowano tą samą kolorystykę i zbliżone schematy dla każdego rodzaju loka. Więc już z daleka wiadomo, że ma się do czynienia z lokomotywą PKP-Cargo. I tak właśnie powinno być. Jeden schemat malowań dla danego przewoźnika. A niestety wygląd naszego taboru przypomina jarmark świąteczny! Zęby bolą od patrzenia na wagony Inter Regio (Regio Expres mają już bardziej znośne malowania). Na TLK każdy wagon jest zupełnie inny (pamiętacie jeszcze tą wersję z "bąbelkami" po bokach). A największą krzywdę "wyrządzono" budyniom. Przechodziły z rąk do rąk, malowanie pozostawało, zmieniało się jedynie logo przewoźnika (z każdym razem malowane coraz to bardziej niechlujnie). Więc każdy z nas może sobie tutaj wypisywać "ja lubię malowania Cargo/PR/IC" albo "nienawidzę malowań Cargo/PR/IC" i to jest już rzecz gustu. Ale mimo wszystko przewoźnicy winni iść za wzorem PKP-Cargo i KM. Wybrać jedną kolorystykę, jeden schemat i jego się trzymać. A nie co 5 minut wybierać coraz to inne kolorki.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 18:20, 17 Lut 2011    Temat postu:

EU07-1501 wyjechała wczoraj na pierwsze testy.
Artykuł o modernizacji: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 15:59, 18 Lut 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
A powyżej link do fotki EU07-1501.
Ciekawe, jak wygląda kabina... W linku, który podał IC1403 piszą m.in.:
Cytat:
w tej lokomotywie zostanie zabudowany elektroniczny system diagnostyki wraz z wielofunkcyjnym nastawnikiem jazdy typu joystick. Joystick zastąpi zamontowane w starszych maszynach koło nastawnika jazdy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:36, 19 Lut 2011    Temat postu:

Według mnie jest ciekawie jak jest wiele różnych malowań. Muszę zrobić w tym roku kilka wycieczek do Czech i porobić dużo fot, bo tam też zaczynają wszystko malować wedle jednego wzoru.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 12:24, 28 Maj 2011    Temat postu:

Czas na nowe, EU07A - 495:
[link widoczny dla zalogowanych]
Muszę przyznać że podoba mi się.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymsza1
Użytkownik


Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Sob 14:03, 28 Maj 2011    Temat postu:

IC1403 napisał:
Czas na nowe, EU07A - 495:
[link widoczny dla zalogowanych]
Muszę przyznać że podoba mi się.


Mi również się podoba, ale jak czytałem na jakimś forum o tej lokomotywie to większości nie przypadła do gustu. Chociaż tak patrząc większość jest zauroczona koleją jaka była do 2000 r., a tu kolej się rozwija. Mi się podoba wszystko co nowe, nowoczesne, nie wiem czemu inni są do tego tak sceptycznie nastawieni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Sob 15:22, 28 Maj 2011    Temat postu:

Wpierw to niech w ogóle bezawaryjnie to pojedzie w planowej eksploatacji... dopiero potem pogadamy o wyglądzie. Choć już z tego tytułu maszyna dostała ode mnie ksywkę "deformers" :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 12:18, 01 Cze 2011    Temat postu:

Polecam zainteresowanym post na forum [link widoczny dla zalogowanych]
trochę informacji na temat tego loka.
Ale ten wyswietlacz tam nie pasuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:14, 01 Cze 2011    Temat postu:

Spokojnie, to prototyp który powstawał na bieżąco. Jestem pewny, że dalsze egzemplarze będą się różnić nie tylko mechaniczno - elektrycznie.

Dla mnie wyświetlacz może tam zostać, ale górny reflektor powinien wylądować pod oknami, a boczne żaluzje powinny zostać jakoś uporządkowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 14:59, 01 Cze 2011    Temat postu:

Nie musi być piękny, ważniejsza jest niezawodność Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Śro 15:25, 01 Cze 2011    Temat postu:

Demon... tylko nie reflektor pod oknami, nie róbmy z siódemki ludmiły. A sam wyświetlacz można by było rozwiązać albo tak jak to ma miejsce w Traxxach P160 (we wrześniu zobaczycie Wink, albo jak w budyniach, czyli za oknem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 15:37, 01 Cze 2011    Temat postu:

Według mnie lepiej by to wyglądało gdyby wyświetlacz poszedł pod okna, na środek (tam gdzie przerwa pomiędzy białymi pasami) a górny reflektor zjechał nieco niżej (tam gdzie teraz jest wyświetlacz).
Ostatecznie mogła by tez być wersja z trzecim reflektorem poniżej okien, w stylu niemieckich lokomotyw.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 15:37, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:38, 02 Cze 2011    Temat postu:

Dla mnie jako entuzjasty kolejnictwa EU07A powinna być ładna, ale jako maszynisty pojazdów trakcyjnych powinna być bezpieczna, komfortowa i niezawodna.

Mi 19WE nie podoba się i z punktu widzenia MiKola jest "syfem" (w przeciwieństwie do EN57), ale jak mam pracować w 30 stopniowych upałach, to poczciwy "klop" jest starym złomem.
12h za nastawinkiem (zadajnikiem prędkości i hamowania) zupełnie zmienia zdanie na temat taboru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 18:25, 02 Cze 2011    Temat postu:

Co do komfortu maszynisty,
nie jestem nim ale jak po raz pierwszy zobaczyłem pulpit sterowniczy to od razu pomyślałem sobie że maszynista po 12h jazdy będzie czuł się inaczej niż po służbie za klasyczną "kierownicą".

Zdjęcia pulpitu EU07A:
Poprawione linki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 18:15, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 23:08, 02 Cze 2011    Temat postu:

Link chyba nie do tego zdjęcia, bo przechodzi na stronę na której jest zdjęcie EN57 Kolei Mazowieckich

Ten jest poprawny
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 23:10, 02 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 7:49, 03 Cze 2011    Temat postu:

ariel2607 napisał:

Ten jest poprawny
[link widoczny dla zalogowanych]


Hehe, ale skucha Smile Ten też nie jest poprawny.
Powinniście podawać bezpośrednie linki do zdjęć, nie do strony ze zdjęciem i opisem bo jak widać adresy na tej galerii są "ruchome"...

Teraz jest dobrze: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 17:53, 26 Cze 2011    Temat postu:

A teraz pytanie. Skoro EU07A-495 to dalej siódemka to dlaczego jej V konstrukcyjna wynosi 160 km/h Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn77
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: B-B linia 117

PostWysłany: Pon 11:54, 31 Gru 2012    Temat postu: Znów pomarańczowa

EP08-007 w nowych starych barwach z listwami Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 12:21, 31 Gru 2012    Temat postu:

A wyobraźcie sobie EN57 w malowaniu Arriv'y, które mają jeździć po potwierdzeniu wygrania przetargu na obsługę połączeń w województwie kujawsko-pomorskim Very Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin