|
www.msts.fora.pl MSTS - Polskie Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 22:29, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ET22-fan napisał: | najlepsze malowanie EPok to "jagódka". Reszta niech się schowa. |
Dokładnie tak jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeMoN
Użytkownik
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:25, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A mi najbardziej odpowiadaja fabryczne malowania. Przynajmniej tam schematy wymyślali ludzie mający pojęcie o tym co robią.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DeMoN dnia Śro 11:43, 01 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 9:37, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
DeMoN napisał: | A mi najbardziej odpowiadaja fabryczne malowania. Przynajmniej tam wscheamty wymyślali ludzie mający pojęcie o tym co robią. |
Ciekawa myśl... Na jakiej podstawie tak uważasz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 9:47, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę, że mimo wszystko cena malowania powinna grać pierwsze skrzypce. Fikuśne malowanie IC na pewno kosztowało znacznie więcej od prostego klasycznego czy denaturato-jagódki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeMoN
Użytkownik
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:45, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Mannerheim napisał: | DeMoN napisał: | A mi najbardziej odpowiadaja fabryczne malowania. Przynajmniej tam wscheamty wymyślali ludzie mający pojęcie o tym co robią. |
Ciekawa myśl... Na jakiej podstawie tak uważasz? |
Wystarczy porównać fikuśne malowania, które w obecnych czasach często są "ni przypiął, ni przyłatał", patrz malowania CARGO (wszystkie), PR (budyń, czerwono srebrne), IC (denaturat).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preki
Moderator
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP
|
Wysłany: Śro 18:38, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Taa, "czerwono-srebrne" malowania PR-ów to marna kopia barw "altrot" DB, żeby tabor wyglądał tak bardziej "niemiecko". Ogólnie dziś mamy cyrk na torach, choć według niektórych mieliśmy już na początku lat .90 (nowe barwy wagonów pasażerskich).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:16, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tam akurat osobiście lubię malowania Cargo (rzecz gustu). I w Cargo podoba mi się jedna rzecz, zastosowano tą samą kolorystykę i zbliżone schematy dla każdego rodzaju loka. Więc już z daleka wiadomo, że ma się do czynienia z lokomotywą PKP-Cargo. I tak właśnie powinno być. Jeden schemat malowań dla danego przewoźnika. A niestety wygląd naszego taboru przypomina jarmark świąteczny! Zęby bolą od patrzenia na wagony Inter Regio (Regio Expres mają już bardziej znośne malowania). Na TLK każdy wagon jest zupełnie inny (pamiętacie jeszcze tą wersję z "bąbelkami" po bokach). A największą krzywdę "wyrządzono" budyniom. Przechodziły z rąk do rąk, malowanie pozostawało, zmieniało się jedynie logo przewoźnika (z każdym razem malowane coraz to bardziej niechlujnie). Więc każdy z nas może sobie tutaj wypisywać "ja lubię malowania Cargo/PR/IC" albo "nienawidzę malowań Cargo/PR/IC" i to jest już rzecz gustu. Ale mimo wszystko przewoźnicy winni iść za wzorem PKP-Cargo i KM. Wybrać jedną kolorystykę, jeden schemat i jego się trzymać. A nie co 5 minut wybierać coraz to inne kolorki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:20, 17 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
EU07-1501 wyjechała wczoraj na pierwsze testy.
Artykuł o modernizacji: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:59, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
A powyżej link do fotki EU07-1501.
Ciekawe, jak wygląda kabina... W linku, który podał IC1403 piszą m.in.:
Cytat: | w tej lokomotywie zostanie zabudowany elektroniczny system diagnostyki wraz z wielofunkcyjnym nastawnikiem jazdy typu joystick. Joystick zastąpi zamontowane w starszych maszynach koło nastawnika jazdy. |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gordon
Użytkownik
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:36, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Według mnie jest ciekawie jak jest wiele różnych malowań. Muszę zrobić w tym roku kilka wycieczek do Czech i porobić dużo fot, bo tam też zaczynają wszystko malować wedle jednego wzoru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 12:24, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Czas na nowe, EU07A - 495:
[link widoczny dla zalogowanych]
Muszę przyznać że podoba mi się.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymsza1
Użytkownik
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Sob 14:03, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
IC1403 napisał: | Czas na nowe, EU07A - 495:
[link widoczny dla zalogowanych]
Muszę przyznać że podoba mi się. |
Mi również się podoba, ale jak czytałem na jakimś forum o tej lokomotywie to większości nie przypadła do gustu. Chociaż tak patrząc większość jest zauroczona koleją jaka była do 2000 r., a tu kolej się rozwija. Mi się podoba wszystko co nowe, nowoczesne, nie wiem czemu inni są do tego tak sceptycznie nastawieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preki
Moderator
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP
|
Wysłany: Sob 15:22, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wpierw to niech w ogóle bezawaryjnie to pojedzie w planowej eksploatacji... dopiero potem pogadamy o wyglądzie. Choć już z tego tytułu maszyna dostała ode mnie ksywkę "deformers" :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 12:18, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Polecam zainteresowanym post na forum [link widoczny dla zalogowanych]
trochę informacji na temat tego loka.
Ale ten wyswietlacz tam nie pasuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeMoN
Użytkownik
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:14, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Spokojnie, to prototyp który powstawał na bieżąco. Jestem pewny, że dalsze egzemplarze będą się różnić nie tylko mechaniczno - elektrycznie.
Dla mnie wyświetlacz może tam zostać, ale górny reflektor powinien wylądować pod oknami, a boczne żaluzje powinny zostać jakoś uporządkowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:59, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Nie musi być piękny, ważniejsza jest niezawodność
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preki
Moderator
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP
|
Wysłany: Śro 15:25, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Demon... tylko nie reflektor pod oknami, nie róbmy z siódemki ludmiły. A sam wyświetlacz można by było rozwiązać albo tak jak to ma miejsce w Traxxach P160 (we wrześniu zobaczycie , albo jak w budyniach, czyli za oknem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 15:37, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Według mnie lepiej by to wyglądało gdyby wyświetlacz poszedł pod okna, na środek (tam gdzie przerwa pomiędzy białymi pasami) a górny reflektor zjechał nieco niżej (tam gdzie teraz jest wyświetlacz).
Ostatecznie mogła by tez być wersja z trzecim reflektorem poniżej okien, w stylu niemieckich lokomotyw.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 15:37, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeMoN
Użytkownik
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:38, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dla mnie jako entuzjasty kolejnictwa EU07A powinna być ładna, ale jako maszynisty pojazdów trakcyjnych powinna być bezpieczna, komfortowa i niezawodna.
Mi 19WE nie podoba się i z punktu widzenia MiKola jest "syfem" (w przeciwieństwie do EN57), ale jak mam pracować w 30 stopniowych upałach, to poczciwy "klop" jest starym złomem.
12h za nastawinkiem (zadajnikiem prędkości i hamowania) zupełnie zmienia zdanie na temat taboru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:25, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Co do komfortu maszynisty,
nie jestem nim ale jak po raz pierwszy zobaczyłem pulpit sterowniczy to od razu pomyślałem sobie że maszynista po 12h jazdy będzie czuł się inaczej niż po służbie za klasyczną "kierownicą".
Zdjęcia pulpitu EU07A:
Poprawione linki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 18:15, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:08, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Link chyba nie do tego zdjęcia, bo przechodzi na stronę na której jest zdjęcie EN57 Kolei Mazowieckich
Ten jest poprawny
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 23:10, 02 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 7:49, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ariel2607 napisał: |
Ten jest poprawny
[link widoczny dla zalogowanych] |
Hehe, ale skucha Ten też nie jest poprawny.
Powinniście podawać bezpośrednie linki do zdjęć, nie do strony ze zdjęciem i opisem bo jak widać adresy na tej galerii są "ruchome"...
Teraz jest dobrze: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 17:53, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A teraz pytanie. Skoro EU07A-495 to dalej siódemka to dlaczego jej V konstrukcyjna wynosi 160 km/h
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
budyn77
Użytkownik
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: B-B linia 117
|
Wysłany: Pon 11:54, 31 Gru 2012 Temat postu: Znów pomarańczowa |
|
|
EP08-007 w nowych starych barwach z listwami
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|