|
www.msts.fora.pl MSTS - Polskie Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BartekEU07
Użytkownik
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Košalín
|
Wysłany: Pon 15:20, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
04.02.10 | Stare Bielice | EU07-131 z TLK 83202 ( Ustronie ) z Kołobrzegu do Krakowa mija staro-bielickie domy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 15:59, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ED74-010+012 jako TLK Karłowicz jedzie do Krakowa mijając Baranówkę
[link widoczny dla zalogowanych]
E183-603 "Husarz" +12 (1) z Bronisławem Komorowskim w środku jedzie do Krakowa mijając Zastów
[link widoczny dla zalogowanych]
**Zdjęcia są moje, nie rozprzestrzeniać ich za bardzo***
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 16:33, 22 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 9:55, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
To i ja coś teraz dodam:
Lekko oklepując miejscówkę Dominika :
[link widoczny dla zalogowanych] "Wyspiański" w Zastowie
[link widoczny dla zalogowanych] "REGIO-Edek", również Zastów.
Zakopane 2007:
[link widoczny dla zalogowanych] Tory postojowe koło "myjni" w Zakopanem.
[link widoczny dla zalogowanych] "Angol" przyprowadził "Tatry" do Zakopca.
[link widoczny dla zalogowanych] Skład kibli w Zakopanem.
Z serii "Jedne z ulubionych loków":
[link widoczny dla zalogowanych] Osiołek na Łobzowie w zastępstwie, za SA133-004
[link widoczny dla zalogowanych] Moja ulubiona "piątka"...
[link widoczny dla zalogowanych] Bombowiec mijający Łobzów.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 9:56, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 19:52, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
1.05.2010r. IR Galicja z lokomotywą E189-458 Tuż przed odjazdem z Wrocławia oraz po przyjeździe do Katowic:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:22, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A tutaj kilka moich fotek
[link widoczny dla zalogowanych]
"Wyścig" z kibelkiem Tuż przed wjazdem na dworzec Katowicki
[link widoczny dla zalogowanych]
Stonki na bocznicy niedaleko kopalni mysłowickiej
[link widoczny dla zalogowanych]
SA132-010 Jako osobowy do Wągrowca stoi na stacji w Poznaniu
[link widoczny dla zalogowanych]
Terminal kontenerowy w Gliwicach-Sośnicy. Stonka przetaczająca gotowy skład z kontenerami.
[link widoczny dla zalogowanych]
EN57-891 stojący na stacji w Lesznie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:20, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kolejna seria z D29-8 tym razem Raciborowice.
[link widoczny dla zalogowanych]
ES64F4-458(E189-458) WOŚP w ostatni dzień kursowania pociągów Inter Regio mija Raciborowice.
[link widoczny dla zalogowanych]
EIC Krakus, Raciborowice. EP09-034
[link widoczny dla zalogowanych]
EIC albo jak kto woli Ex Małopolska. ES64U4-606 Husarz.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:21, 03 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gordon
Użytkownik
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 1:02, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Pożegnanie InterRegio, mam nadzieję, że jedynie chwilowo.
Kraków Płaszów
[link widoczny dla zalogowanych]
Na odcinku Centralny - Wschodni jak się wyludniło
[link widoczny dla zalogowanych]
Warszawa Wschodnia, koniec jezdy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Wto 1:13, 04 Maj 2010, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 9:24, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Tak trochę dla śmiechu, gaśnica w EIC Słowacki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiałem się w sobotę jak wracałem z Krakowa, która maszyna będzie dla mojego TLK z Krynicy xD Padło na EP09:
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz standard EIC Wyspiańskiego w niedzielę, ciągniętego przy okazji przez husarie oraz EIC Odra, EIC Kaszub i EIC Panorama (wszystkie w bardzo wysokim standardzie)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 9:31, 04 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:57, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
EN57-1466 do Katowic
Zeszłoroczne DTK w Katowicach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cargowskie ET41-169
[link widoczny dla zalogowanych]
ST44-1224
[link widoczny dla zalogowanych]
SM31-??? numerów nie zapamiętałem a z fotki trudno odczytać
[link widoczny dla zalogowanych]
Flircik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gordon
Użytkownik
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:32, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Brak tu działu "szlaki kolejowe" zresztą i tak z powodu dziwnych ograniczeń do 4 zdjęć, ciężko przedstawić fotorelację pokazującą szlak, bo taka by miała ze 20 zdjęć. Skupmy się zatem na wagonach bipa (po nowemu bhp) i ich zaletach. Podejrzewam, że część młodszych nawet takim nie jechała.
Po pierwsze jeśli ktoś lubi futurystyczne wnętrza obudowane plastikiem niech się trzyma od bipy z daleka. Tu wnętrze jest wykonane z metalu i drewna a siedzenia z dermy. I jest dużo bardziej archaiczne niż w np. EN57. To jest już właściwie wagon retro (nawet jak jedzie jako zwykły pociąg). I spodoba się fanom Retro i dawnych czasów, a nie fanom TGV.
Wagony te mają kilka rozwiązań, które sprawiają, że pomimo swojego retro-klimatu, latem się nimi jedzie bardzo fajnie.
Szybka na korbkę, tak, tak, one mają na piętrze szybę odkręcaną na korbkę. Co nam to daje ? A no jeśli nie jesteśmy emerytem, który się boi by mu uszu nie zawiało (emeryci panicznie boją się otwartych okien), to zapewne latem lubimy postać w oknie i pooglądać widoki, szczególnie na liniach gdzie pociąg jedzie powoli (bo na CMK przy 160 to i młodemu by uszy zawiało). Nowe kostrukcje typu szynobus czy wagony z klimą skutecznie nam to uniemożliwiają więc z założenia się do naszego celu jakim jest podziwianie szlaku latem, nie nadają się. Lepsze są zwykłe wagony typu 111A, jednak w nich do okna żeby wyglądnąć trzeba wstać. TYLKO bipa zapewnia możliwość wyglądania przez otwarte okno siedząc !!
Wiosna na trasie Gdynia - Hel podziwiana przez otwarte okno (bo podziwiać widoki w szynobusie to jak jeść pączki przez szybkę), na szczęście trafiła się bipa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawe co to za stacja do której dojeżdżamy, nie ma problemu, można wyglądnąć (spróbujcie w szynobusie to zrobić):
[link widoczny dla zalogowanych]
Z racji swojej wysokości, jadąc na piętrze, mamy niezły widok, na przykład w tych miejscach półwyspu Helskiego, w których pociąg jedzie właściwie tuż przy morzu:
[link widoczny dla zalogowanych]
No cóż 2 godziny w bipie zleciało jak 30 minut, niestety to już koniec trasy, nie pozostaje nic innego jak iść na plażę się poopalać, jeszcze tylko pożegnalna fotka (czy raczej seria 30-stu na tekstury...):
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie się już udało bipą w tym roku jechać 3 razy. Jednak, wiadomo, że będzie ich coraz mniej. Jaki będzie świat bez bipy ?? hmm obawiam się, że nieciekawy, będzie to świat w którym dorwać jakikolwiek wagon z otwieranymi szybami to będzie coś !!! Zimą wyjdzie na to samo, ale latem nie powisimy w oknie. Szkoda że PKP nie bierze przykładu z MPK - Kraków, które zgodnie z wolą mieszkańców (bo swego czasu robili wklejane szyby takie jak w PKP i wszyscy narzekali), więc teraz nawet w najnowszych tramwajach Bombardier NGT6 szyby są odsuwane, tak że można głowę wystawić jak ktoś chce. Bo tak sobie MPK zamówiło u producenta. Czyli da się !! Nie przekonuje mnie też tłumaczenie o niebezpieczeństwach odsuwanych okien, bo jakoś nie słyszę żeby seryjnie ludzie wypadali, czy sobie coś robili w tych oknach. Oczywiście decydenci na PKP to już raczej osoby w sile wieku, a tacy jak wspominałem uciekają od okien jak ognia, żeby im uszków nie zawiało, więc raczej nie załapią o co chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Nie 14:39, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 10 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 12:44, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
26.6.2010r. |Katowice| EP09-038 z EIC Szkuner do Kołobrzegu w 1 dniu kursowania.
Proszę zwrócić uwagę na jakże prestiżowy skład Szkunera (zdjęcia nie najlepsze ale na drugim skład jest widoczny).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gordon
Użytkownik
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:50, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jako, że poprzednią galerię wrzuciłem o 23:58, to teraz mamy już nową dobę.
Chciałbym zaprezentować czeską jednostkę 460, czyli odpowiednik naszego EN57, tyle tylko, że grubo lepszy.
Dlaczego to ma być lepsze od EN57. Zatem całe ustrojstwo składa się z LOK + WAGON + WAGON + WAGON + LOK. Nie ma tu rozdziału na wagony sterujące i osobne silnikowe, są poprostu 2 lokomotywy i 3 wagony. Dobra teraz przewagi nad EN57:
-tylko pół lokomotywy jest dostępne dla podróżnych, więc pojemność obu loków to tyle co jednego wagonu, a wagonów są 3, zatem 75 % miejsc jest w wagonach, a to oznacza zredukowany hałas, nie słychać silników trakcyjnych, sprężarki itd. Choć wiadomo MK może lubić głosy silników trakcyjnych ale zwykły człowiek zapewne nie. W EN57 w członach skrajnych tez nie słychać silników, jednak człony skrajne EN57 to 66% i jedynie 42% odliczając przedziały służbowe EN57 w któych miejsc prawie nie ma a te co są zajmują konduktorzy. W EN71 jest już tylko 50% i 40% licząc bez służbowych, w jednostce 460 jest 75% ciichych miejsc !!!
-Podczas krótkiego przejazdu Ceski Tesin - Bohumin, siedziałem w wagonie, więc nie wiem jak z tym jest w lokomotywie (ale wagonów jest 75% składu), zatem wagon jednostki 460 ma normalne wagonowe wózki, konfort jazdy na takich wózkach jest identyczny jak na przykład w przypadku wagonów 111A używanych u nas na pospiesznych. W EN57 są wózki na belkach przez co niemiłosiernie rzuca składem, szczególnie jak jest źle utrzymane torowisko.
Foto:
Lokomotywy jednostki 460 malowanie klasyczne, teraz malują trochę inaczej, większość jednak wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wagon jednostki 460:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wnętrze jednostki 460:
[link widoczny dla zalogowanych]
A co jeśli na przeciwko nikt nie siedzi, oto prawdziwa ergonomia i pomysłowość ze strony projektantów, gdyby nie ten pan z foto pewnie bym na to nie wpadł, jak to zobaczyłem wpadłem w osłupienie nad prostotą i genialnością tego systemu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesi mają naprawdę fajny tabor na pociągi osobowe. A część osobowych jeżdzi tam też jako składy typu zwykła lokomotywa + wagony które mają układ siedzeń podobny do jednostek 460. Ogólnie nie dziwię się, że w Czechach jeździ osobowy za osobowym, że w Czeskim Tesinie, który ustalmy nie jest metropolią na dworcu jest tyle ludzi co na Kraków główny !!! To co dopiero musi być w Pradze. Tym czasem po polskiej stronie Cieszyna kolej praktycznie upadła, dworzec ruina, pociągów 3 na krzyż.
A teraz mam dziki plan, we wrześniu jadę z Bohumina do Pragi, ale nie jakimś tam IC czy EC, choć kosztuje tyle samo co osobowy, no właśnie pojadę osobowymi z 4-ma przesiadkami. Na fazę, bo mi się spodobały.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Nie 1:11, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:57, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
W ciągu ostatnich 4 dni zrobiłem ponad 2 tys. kilometrów pociągiem.
Dzięki temu wzbogaciłem swoją galerię zdjęć o kolejne okazy
Niestety z powodu limitu mogę wstawić tylko 4.
3.8.2010 - Podczas zwiedzania ziemi kaszubskiej nie można było nie odwiedzić skansenu w Kościerzynie.
SP47-001 oraz SP45-139 były dla mnie głównym powodem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Chojnice - SP32-201 z pociągiem do Tczewa tuż przed odjazdem.
[link widoczny dla zalogowanych]
4.8.2010 - Stacja Hel widziana z górnego pokładu Bipy z SP32-204 na czele:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tego jak i poprzedniego dnia na Kaszubach dominowały głównie SP32.
SM42 były rzadkością, najczęściej możne je było spotkać z TLK-ami na Hel
5.8.2010 - stacja Korsze EP07-400 po przyprowadzeniu TLK Tour de Pologne (jechałem nim w całej relacji z Gdyni do Katowic, reakcja konduktorów na bilet bezcenna ) do Ełku jechała niestety SM42-1008, a z Ełku do Katowic EU07-309.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 12:58, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gordon
Użytkownik
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:41, 06 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Testy nowego aparatu Kodak Z915 przeprowadzone w Trzebini i na Kraków-Płaszów. Stary Canon A520 niestety definitywnie odmówił posłuszeństwa za co został potraktowany tłuczkiem do mięsa...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Pon 23:42, 06 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 23:12, 13 Wrz 2010 Temat postu: SF02 W-FS Truck |
|
|
Witam!
Kilka dni temu tj. 10 września spotkałem na stacji Poraj bardzo ciekawe urządzenie. Na pierwszy rzut oka ciężko było określić przeznaczenie tego sprzętu. Jak widać na zdjęciach przemieszcza się on po drogach publicznych a pracuje na torowisku. Towarzyszą mu jeszcze dwa pojazdy obsługi, osobowy dla personelu oraz ciągnik siodłowy z naczepą. Po poszukiwaniach u wujka Google okazało się że to...
...dwudrogowa maszyna frezarsko - szlifierska typu SF 02 W-FS –Truck.
Tu wrzucę moje fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gordon
Użytkownik
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:18, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Pokazywałem już wnętrza czeskich składów osobowych teraz czas na prezentację jak się podróżuje wyższymi klasami CD:
IC OSTRAVIAN (Bohumin - Praha) - Klasa 2:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
IC HUTNIK (Praha - ČESKÝ TĚŠÍN) - Klasa 2:
[link widoczny dla zalogowanych]
BARDZO Nietypowy wagon klasy 2 w pociągu kategorii R (Rychlik czyli pospieszny), miał 2 przedziały x 6, jeden przedział x 15 (na foto widać jego pół, drugie pół to lustrzane odbicie w środku stół i jedno siedzenie na czole stołu pod kątem 90% do jazdy) do przedziału były z korytarza dwa wejścia takie jak do normalnego przedziału. ostatni przedział miał natomiast 10 osób, jeszcze były rozkładane siedzenia w korytarzu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gordon
Użytkownik
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:21, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
SA109 w KK:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Nie miałem jednak okazji potestować, bo miałem na przesiadkę 2 min, a chciałem pofocić Kędzierzyn, więcz poczekałem godzinę na następny (było SA106).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 7:19, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
EN57-1775 | 2.10.2010 | Swarzędz | R 17333 Kutno - Poznań Gł.
ET22-749 | 27.09.2010 | Swarzędz | Byczek z eaosami z Franowa kieruje się w stronę Wrześni.
Wnętrze wagonu | 25.09.2010 | Swarzędz | Wnętrze wagonu CTLu Eaos, wagon jest po wykolejeniu jednak nie wygląda na takiego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:30, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nicee
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:50, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio przywrócono do ruchu parowozy na linii Poznań - Wolsztyn, przez jakiś czas były odstawione dokładnie już nie pamiętam dlaczego. Miłym zaskoczeniem na tej trasie był parowóz Pm36-2 czyli Piękna Helena. Ale zawsze w rezerwie w Poznaniu i w Wolsztynie być może i w Lesznie też stoi jakiś SMrodek lub Fiat
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:38, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kibelkowo na Głównym w Poznaniu(bocznica EZT)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:57, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
W takim razie... teraz z ostrej rury, może kiedyś znajdzie się w zestawie pojazdów MSTSa
[link widoczny dla zalogowanych]
221M podczas prób stacjonarnych w Instytucie Pojazdów Szynowych w Poznaniu i z góry przepraszam za jakość fotek, o tej porze roku słońce jest nisko i kijowo w tamtym miejscu robić fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
I od drugiej strony (perfidnie pod słońce)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 14:45, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Odgrzebane z zakątków mojego HD, Warszawa Wschodnia, jakoś w lipcu
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gordon
Użytkownik
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:44, 03 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Myślicie że DB i CD nie konkuruje z PKP IC ??
Tu stacja Szczecin Główny Pociąg koleji niemieckich z Pragi do Szczecina Przez Berlin wjedzie na tor 6 przy peronie 3.
Przyciągną go taki dieselek:
[link widoczny dla zalogowanych]
A wagony miał od CD:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|